Mördar halva golvet när hon visar sina danssteg

Har snart varit hemma i Sverige i en månad & det rullar på, fått landa lite, försöka ställa om till Sverige livet, umgåtts med la Familia och fått träffa alla igen, har varit så mysigt! 

Förra veckan provjobbade jag på Arlanda på Clarion hotellets restaurang Kitchen and Table på 12 våningen, utsikten är makalös. 
Och sen dess har det bara rullat på med pass, haft två långpannepass på 14.5 h timme och ett på 12 h, 
men energin har lyckligtvis suttit i hela dagarna, kör jag nonstop så märker jag inte av tröttheten förrän jag sätter mig på pendeln och det ömmar i fötterna & huvudet är alldeles vimsigt så jag knappt kan prata haha. 
Men jag trivs som smör i solsken, är ett fett skönt gäng jag jobbar med. 

Dygnet är det enda som blir lite rubbat, men på ett sätt är det underbart, jag sover så tungt så jag får verkligen sova utan att vakna upp, är praktiskt taget i koma haha. 

Igår så fyllde bästa pappa år, så vi möttes i Uppsala & drack lite öl och umgicks, vi skulle iväg och käka på Aalto, men tiden drog iväg så vi körde barkäk, hände och snackade skit mestadels. 

Tack för att du är en underbar pappa, du finns alltid oavsett hur upptagen & stressad du är, jag vet att du älskar mig för den jag är och du aldrig kommer lämna mig i sticket. Älskar dig!


Kom hem ganska sent inatt, men jag lyckades(!!) ändå kliva upp 06,30 för att ta en dusch och packa det sista. 
Upptåget först till Gävle & nu är det x-tåget till Sundsvall, inflyttningsfest som gäller WOOOOOOOP.
Men jag är fucking död just nu, kommer kännas att jag varit uppe tidigt senare ikväll, så nu ska jag försöka blunda en stund. 

Ha en fett bra helg, för jag hoppas får en. 
xxxxx

Kommentera här: