I can't keep losing

Ay man,

Jobbar - pendlar - sover - pendlar - jobbar pendlar - sover, så fungerar mitt liv just nu, och pendlar jag inte till jobbet pendlar jag mestadels till Uppsala eller Gävle, hänger med vänner, umgås med familjen, njuter av sommarkvällar och gör galna upptåg.
Första sommaren i Sverige på två år, må ju säga att jag saknar spanska värmen men annars så är det inte så jävla dumt.

Just nu sitter jag på tåget efter ännu ett avslutat jobbpass, och imorgon är jag äntligen ledig efter en veckas jobb, men sen är det en vecka till i sträck, det är mördarveckor, men dang, livet ser ut så i Sverige.

Annars drömmer jag om att flytta utomlands igen, eller snarare om värme, vet inte hur jag ska klara av Sverige i vinter, gah.

Inte för att jag är så aktiv här, men ville bara kika in så ni vet att jag lever.

Puss

Kommentera här: