bad day

godmorgon kära jävlar. 
jag är som sagt ingen bloggdrottning, glömmer tom bort att bloggen finns, så reetard är jag för tillfället. 
jag kan väl ta tillfället i akt att berätta om min fabulosa dag, det är torsdag och jag klev upp tio minuter före bussen går och stressade sönder, glömde äta frukost och glömde nästan allting som jag behövde ha med mig. och nu när jag väl kommer till skolan så får jag höra att vi har frivilliga lektioner hela dagen, VÄRDELÖST.
JAG MÅSTE BÖRJA TITTA MIN MAIL!!!!!!!
 
så egentligen hade jag lika gärna kunnat legat hemma i sängen bredvid en varm gosebjörn och sovit som en liten gris, men nu sitter jag här i skolan, hungrig, förbannad och suckar. palla.
 
så until l8, miserble life for now.
164779_496138027549_163682877549_6235097_3861722_n.jpg (700×459)
1 Mia:

skriven

Grymt kul tyckte jag också att det var :D Hade dom haft en nybörjargrupp hade jag kört direkt! Tror att det är en sån här träning som tar rätt mycket även om det inte känns så under tiden och det är ju bara bra :D

Kommentera här: