I can't stop smile, u make me laugh.

irriterad på mig själv, musik, utvilad men dock lite trött..

Gårdagen, söndag alltså.. Vaknade vid kvart över nio. Rörde mig inte ens ur sängen, lyfte datorn från nattduksbordet till mitt knä.. Jag glömde bort tiden helt och vid elva gick jag upp och käkade frulle med papi. Vid halv två cyklade jag ner till ica och mötte ida, vi handlade godis och sen cyklade vi ut till Elha. (: Vilken jäkla motvind det var, trodde jag skulle dö! Elha sa att hon skulle möta oss, så jag ringde henne när vi svängde in på vägen en innan tolfta). Haha,
Jag: Heej, var är du? Skulle inte du möta oss?
Elha: Hej. Jo, nu är jag på vägen ut till busshållsplatsen (samma väg som oss!)
Jag: Jaha, men vi är på samma väg elha, jag skrev ju till dig för 20 minuter sen att jag cyklade till ica då.
Elha: Va?? Är ni redan här? Du skojar?
Jag: Haha, nej! Din segis, men vi kommer nu, jag ser dig..
Elha:Haha, jag ser dig.
Vi lägger på.. Haha, jag berättade för vi Ida och vi brast ut i asg. Haha, hon är ju bara för söt! Hon är verkligen den segaste människan jag känner! Söta Elha!

Vi satt och ute på studsmattan, åh! oj vad det blåste! Vi sjöng "fångad av en stormvind" och asg.. Vi satt ute på studsmatten i en och en halvtimme ungefär, åt godis och skrattade. Det slutade med att vi hoppade lite innan vi gick in och gud vad jag skratta, jag skratta så mycket att jag börja gråta. Dom är verkligen för roliga. Vi satt oss inne på Elhas rum och fortsatt prata och vid 4 bestämde vi oss för att cykla ner till vegavallen och kolla på match.. Det var herr, Tierp b-lag mot IK Rex. Ida var tvungen att åka efter ungefär en halvtimme, hon skulle på middag. Jag åkte efter första halvleken, jag mådde absolut inte bra. Ont i huvudet, ögonen kliade (pollen) och jag nös fruktansvärt mkt.. Väl hemma så gick jag och la mig, och vid kvart över sju somnade jag.. Huvudet bara dunkade.. Mamma kom ner vid halv nio tror jag, hon kom ner med lite mat som jag åt, jag somnade om nästan direkt...

Idag vaknade jag halv sju, jag låg kvar och slumrade lite.. Mamma kom ner vid kvart över sju och gav mig frukost! Gud så söt hon är! Man kan inte ha en snällare mamma. Tänk att jag sov 12 timmar, annars sover jag omkring 6 h. Iaf, skola.. Info, matte, bild, lunch, engelska & so.. Det flöt på lite halvt, rätt segt. Men jag unnade mig en glass, mums! Skulle spela efter, men min lärare hade glömt att meddela mig, så jag slapp det.. Nu sitter jag här, har suttit här sen kvart över två. Här går tiden fort kan jag säga, jag har kollat igenom fysiken.. Det går inte att maila hemifrån, det är helt cp.. Så jag lär skriva ut fysiken och lämna den till Hanna..Dessutom hatar jag skolan! Allt det ska lämnas in/göras  nästa vecka.
*Svenska, "utlänska författare", gruppuppgift
*Svenska "Boken om mig", jag har inte ens börjat (suck*)
*Nationella prov, matte 
*Soprov, religion, stort!
*Kemiprov

Förstå, tror ni jag klarar att göra allt det där? Jag kommer få jobba häcken av mig nu över helgen och nästa vecka! Sen kommer jag vara slutkörd.. Nej nu måste jag dra mig härifrån, måste hinna käka innan jag ska ner till hallen och träna volleyboll. Ska försöka köra på så mkt jag kan med foten, vill inte hamna efter..

älskade elha och jag ...

xx
 afa - when nothing works, u understand.

Kommentera här: