happy memories makes it all better.

ja, lite update sen sist.

Fredag: Köpte ett par grymt snygga boots. Julia fick tag i lite smink och amanda i två tröjor och ett par jeans.
Stan stängde fyra och vid tog en tripp runt max och käkade lite där. Sen fortsatte vi till bion och kollade på "Twilight" och alltså, jag har aldrig sett en bättre film! Den slår verkligen alla filmer & jag längtar efter att se "New moon" på bion (2:a filmen). Hemma i tierp plockade morbror Jari upp oss, blev en tur hem till mig för att hämta kläder & min dator. Hemma hos Bruxås spelade vi gt. och Julia drog sig tillbaka och gick och la sig. Amanda och jag la oss i hennes säng och kollade in "Camp Rock" och "High School Musical". Mysigt! Klockan blev tre när vi kände att det var dags att lägga sig.

Lördag: Vaknade upp hos Bruxås, runt tolvtiden, jag och Amanda la oss och kollade "High School Musical 2". Frukost och gt. på det. Sen hämtade mami&papi mig. Mami åkte till Gävle på kvällen och papi och jag kollade film hela kvällen.

Söndag: Papi och jag rensade ut hela mitt rum, ser ut som kaos där inne just nu. Såg lite på film mitt på dagen, och just nu sitter jag här hos elin, och det blir väl en "sleep over". Anyway, nu ska jag vara lite social med Elin. Och imorgon tror jag att jag kanske tar en liten tur ut till Bruxås, dom skulle höra av sig, we'll see.

Sov gott.

xx
 antoniafelice

Kommentera här: