there is no saint wherever we go

 
Det är torsdag och jag sitter på jobbet som ensam svensk just nu på vårt projekt, så rullar på otroligt segt. Är dock inte ensam, tre norskar jobbar också, jag vet att det FORTFARANDE heter norrmän men jag föredrar att säga norskar, still. 


Annars då?
Ganska blåsigt härnere i Spanien, men kan ju ändå inte klaga på vädret då det är sol mer eller mindre varje dag - MEN vinden gör det så otroligt kyligt. Men de dagar det faktiskt inte blåser, så är det helt ljuvligt härnere. 

Ville bara slänga in ett snabbt ord, ska inte sitta här egentligen men way to much time till tidsfördriv i väntan på att få samtal. hoppas sverige är underbart och ni alla mår bra därhemma! ♥
 
Så nu, ser jag  fram emot pausen om femton minuter, för då ska jag och June äta våra ägg! 
 
PUSS ♥
 

Kommentera här: