It's broken ten Times over and crushed

Det slår i magen

vilket är fel

det ska inte vara såhär
inte nu

av just den här anledningen
ville jag flytta till Spanien

men oavsett vart i världen man är
så är verkligheten alltid med

man kan aldrig fly
eller jo,
för ett tag

men inte föralltid. 

och det handlar inte om när du kommer tillbaka
det slår till när du minst väl anar det

känslan du hade tryckt ner
begravt så djupt

den existerar fortfarande

du kvävde den bara 
för ett tag. 

så det rämnar
faller

you are fucked up
litterly you are fucked up

man berättar aldrig hela storyn
men jag gjorde

där bröts det

krampen som gömts inom mig
kom ut 

den svider mer än vad jag kommer ihåg
fuck det här

det är inte såhär det ska vara

man kan inte heller bara kalla det kaos

utan det är bortom det
tio gånger värre 

bilderna visar
ett par läppar som ler
men ögonen är så sorgsna

och det är där det ligger 
ögonen visar sanningen 
jämt
oavsett

så glöm det

jag håller igen 
men det faller

det rasar 
det rämnar 

ärligt talat
så är jag bara ett stort jävla frågetecken

man säger alltid 
välkommen till verkligheten

men verkligheten är den man själv väljer 
för ett tag åtminstonde

because you can't run 
it Will come after

what comes around goes around

vart du än är 
i vilket tillstånd
brytpunkten finns alltid

även fast du kväver skiten för ett tag
så kommer den alltid tillbaka

alltid. 

Kommentera här: