1 Marina :

skriven

Du anar inte hur mycket jag saknar dig just nu. Det är jobbigt att inte kunna släppa ut på det man känner, behöva sätta ord på alla känslor.. Du vet hur jag fungerar! Du är världens bästa människa som alltid finns där för mig. Jag älskar dig tusen gånger om, TACK för att du finns! ❤️

2 Marina :

skriven

Du anar inte hur mycket jag saknar dig just nu. Det är jobbigt att inte kunna släppa ut på det man känner, behöva sätta ord på alla känslor.. Du vet hur jag fungerar! Du är världens bästa människa som alltid finns där för mig. Jag älskar dig tusen gånger om, TACK för att du finns! ❤️

3 Marina :

skriven

Du anar inte hur mycket jag saknar dig just nu. Det är jobbigt att inte kunna släppa ut på det man känner, behöva sätta ord på alla känslor.. Du vet hur jag fungerar! Du är världens bästa människa som alltid finns där för mig. Jag älskar dig tusen gånger om, TACK för att du finns! ❤️

Kommentera här: