you Don't have to go baby

shit, vet inte vad jag lägger tid på förutom att sova, jobba och träna.. tränade precis och den träningen gick åt helvete för knäet gör ont och alla hade kass energi, what happend? 

har annars hunnit med att ha avskedsmiddag för Carro som åkte till Australien idag. Haft AW med jobbet och bowlat. Spelat match och finally, vunnit - hade en seg start nu på året jag och mina damer. Spelat motionsvolley och flabbat sönder med fina Markan, kollat på herrarnas första match och det är jag så glad för! Även haft ångestattack med Markan, herre min Gud är allt jag kan säga, hahaha. Men nu har det börjat lägga sig. 


Annars då? 
Mitt immunförsvar suger balle för nu börjar jag bli sjuk igen. hängig som fan och tung i huvudet men jag pallar bokstavligen inte längre, det förstör hela mig och mitt liv, god damn.. 

annars finns två bra saker,
-jag har hittat TVÅ par jeans på två dagar och jag har inte hittat jeans på ett halvår så det gör mig såå lycklig!
-mitt sms sällskap landar snart och imorgon har jag någon som är vaken 05.45 och pallar dryga på morgonen så jag blir glad. 

Det skär i mitt hjärta när du rör min hand, så hur gör vi nu? vi låtsas som ingenting har hänt, som jag är någon du aldrig känt. 






1 Marre:

skriven

Hahahaha! Galet.
Puss på'ra min fina

Kommentera här: