don't be ashamed, I mean .. I was hard last time.

Hänt mycket sen jag uppdaterade er sist!!
Jobbat ett 10 timmarspass, varit till ön, sovit i harsbo, träffat människor jag saknat, sovit ensam flera nätter i rad (being a proud bitch), skrattat åt min mamma och även min pappa, varit in på sommarkväll med mina fina, sett mange makers och jag höll på dö när deras GRYMMA jävla housebeats kördes, jag trodde jag skulle dö av adrenalin.. ville bara ut på krogen och dansa då! Druckit öl med gamlingar som jag inte fick nämna vid namn och med sebb och tsami, underbara pojkar.. yesyesyes..
 
Klockan är nu fyra och jag ska nu styra mina steg mot uppsala, bio och en uteservering. Helgens planer är väl sådär, oplanerade än så länge, men mycket är erbjudet och jag är GALEN för jag vet inte hur jag ska få ihop allt. hoppas med mina tummar för att Carro får in sina peningar imorn, det är det viktigaste i mitt liv just nu.
 
Hade velat bjuda på bilder, men fel dator så. catch you later babes!!

Kommentera här: