1 markan:

skriven

hahah jaaaaa, skulle ju vara riktigt fränte! ;D

2 mia:

skriven

ja livet känns rätt bra just nu så det är väl bara att köra på! :D



kommer du på mötet på måndag? :)

3 markan:

skriven

hahaha, så skön! ;)

4 mia:

skriven

Det beror väl på utbudet om det blir liggaliggaligga :P haha

jag ska nog gå, lite nyfiken på vad det är om :)



haha ja det var rätt kul men det där med att fylla ut jag är ju 22 ska jag inte ha växt klart? :P

5 mia:

skriven

haha ja det är ju det värsta det :P kommer väl svimma när man ser den man vaknat upp bredvid ;)



jadu jag har ingen aning faktiskt, men du har antagligen rätt



men på bredden vill jag ju absolut inte växa på nå mer! :/

6 Ebba:

skriven

Bästa låten just nu! =)

7 markan:

skriven

hahaha jovars! om inte annat så äre kul om man kan vinna en serve för att man är så bra påre ;) loveyoubaby<3

8 mia:

skriven

Ja jag är rädd för det haha :P Kanske ska se till att vakna själv helt enkelt :D



Haha nej det är nog lugnt man blir ju inte smal av att festa direkt :D

9 mia:

skriven

Tack! :)



Haha ja hon har verkligen förvandlats :) Men jag tyckte så synd om den tjocka brodern som kände sig utanför nu :( stackars "liten"

10 mia:

skriven

haha ja då får man väl festa på vatten då :p



Ja han får säkert hjälp eller så kan han vara med i nästa Biggest Loser ;)

Kommentera här: