sommaren flyter på bra ..

eller det beror på hur man ser på det.. Vissa delar i mitt liv har krackelerat helt just nu, men it's showtime (med andra ord - upp till bevis).

Yesbox, har en liten överraskning åt min favoritflicka, som jag dumt nog inte har kunnat träffats så mycket det senaste tiden (mitt eget fel dock för det mesta), men det är ju en halv månad kvar, så det hinner ändras. Dock till överraskningen, är det verkligen så liten? jag menar, Evvsing, om det här inte kommer göra dig glad, då vet jag nog inte vad som gör dig riktigt glad (förutom jag själv dårå, haha:) Men stumpan, jag älskar dig oavsett vad!
Äh, bloggandet är inte riktigt min grej, skriver otroligt slafsigt bara. Förstår ni mina meningar? Innehållet i mina meningar? Hahaha, I dont... Men är nog igång igen när skolan börjar, jag menar.. man måste ju ha någonting att göra på lektionerna, hahahaha :)


Overandout - afa

ps. glömde jag nämna att jag är kär? hiihih

alexander♥

1 en som älskar dig.:

skriven

JAG KAN INTE FATTA DET! :O :D:D <33

2 Evve:

skriven

älskar dig med <3

Kommentera här: