triangeldrama?

Det är redan 28/12, julafton har varit och tiden bara flyger iväg, men var egentligen? Snart är det 2010, jag har gått ut nian, kommit trea med volleylaget i Öppna klassen, Sm. Haft ett långt och skönt sommarlov, börjat spela i damlaget.  Gått i gymnasiet i ett halvår, lärt känna mina underbara chiqititas (vad jag saknar er brudar!), nästan blivit blind på ögat, lärt känna två av mina bästa vänner, Victor och Samiboy och massor av annat! Det här kändes viktigast att nämna, det går inte att titta tillbaka och säga att det inte har varit en händelserikt år, för det har det faktiskt varit. =)


Julafton/dagen spenderades med Koljonen och det var väldigt trevligt. Men trots allt det trevliga har jag insett att julafton och nästan hela julen är överskattad. Alla bara stressar och gnäller på varandra, speciellt innan julafton men varför egentligen? För att de ska hinna laga allt till julbordet? För att julklapparna ska inhandlas? Det är ju det julen handlar om, umgås och rå om våra nära och kära, men det enda vi gör är att stressar? Nej tack från mig! Nästa år vill jag fira jul utomlands eller inte fira jul alls om det var som det var i år, för jag vill inte ha en pissig jul (ursäkta uttrycket!)


Dom här senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt, städat garderoben är någonting jag faktiskt ha gjort och jag må säga vilket jävla jobb det var, uppdelat på två dagar och ändå 6 långa timmar av sortering och tvättning. Men nu är det gjort och jag kan börja det nya året med en riktigt bra garderob. Jag får inte glömma nämna att jag umgicks med Elha igår, sista gången på vad blir det? ungefär tre veckor, åh vad jag kommer sakna dig, du får ha det så bra i Barcelona sötnos! Lov är underbart, inte sant?
Åter till början av inlägget, det är måndag den 28/12 och idag åker jag på läger, så mina älskade vänner som jag inte kommer träffa förräns nästa år, gott nytt år på er! Kommer inte ha tid att blogga där uppe. Måste bara ta tillfället i akt att tacka Samiboy för den fina komplimangen jag fick igår, tack! ♥



Känns som jag har skrivit två hela romaner nu, jag menar, allt jag har skrivit är bara skit egentligen, vem bryr sig om vad jag har gjort? Tydligen ni som läser! Hahah (jag har sämst humor!) Käraste ANNA, om du ser det här (jag vet att du läser, haha), det blir lite av en 'copy cat' stämpel på mig nu för att jag har skrivit som dig, jag ber om ursäkt! Men du la upp det så bra och glöm inte och skriva till mig om hur det känns med B.P (visst är det skönt att ingen förstår vad vi menar när vi skriver så? typ vårat egna kodspråk, haha)

Har ni läst enda ner hit så ge er själva en stor applåd, för att läsa en halv sida skit det är... ja vad är det egentligen? skit är skit trots allt.. :)
Men nu kära vänner ska jag hoppa i sängen, tack för i år mina vänner och gott nytt år på er!
Over and out for this year.
Love / Blondie♥
1 Anna:

skriven

Haha! Klart jag läser;) Gott nytt år på dig, och ha det så kul ;D <3

2 sandra:

skriven

du har en jätte fin blogg du me:)<3

Kommentera här: