om en kvinna hade en penis

En enkät riktad till kvinnor frågade “Vad skulle du gjort om du vaknat en morgon och hade fått en penis?” De svarade:

 

“Jag skulle gått omkring och dängt till min man med den, vad han än höll på med skulle jag dängt till honom med den.”

“Jag skulle skrivit mitt namn i snön.”

“Jag skulle gått in till min chef, lagt den på hans skrivbord och sagt: Var är min löneförhöjning?”

“Jag skulle ta kontakt med min före detta pojkvän, gå till sängs med honom och be honom lägga sig på mage och testa något nytt.”

“Då skulle jag velat få en stor en som jag kunnat visa upp för alla.”

“Jag skulle kunnat grabba tag i den öppet utan att bli generad.”

“Jag skulle inte lyft upp toaringen när jag kissade.”

“Jag skulle mätt den i båda tillstånden.”

“Kissat från en hög byggnad.”

“Jag skulle rusat till sjukhuset och fått den bortopererad.”

“Jag skulle behandlat kvinnor bättre med den.”

“Jag skulle älskat honom och klämt på honom och lekt med honom hela dagen.”

“Demonstrerat för min man och mina två söner att det går att träffa toastolen och inte kissa utanför.”

“Bundit fast min man och slagit honom i ansiktet med den.”

“Jag skulle lekt med den och sedan fått min man att ligga på blöta fläcken.”

“Jag skulle gått till en porrshop och testat alla möjliga apparater för att se vad som var bäst.”

“Jag skulle ställt mig upp, hoppat upp och ner och sett den svänga omkring.”

“Jag skulle kollat hur många munkar jag kunnat trä på den.”

“Jag skulle kollat min pojkväns kräkreflex!”

Kommentera här: