Now I know my heart is a ghost town


Dagens lunch, underbara mozarellasticks, men hade framvikt efter för magen vart så full. 
Fika paus mellan allt springande mellan butiker. Iskaffe alltså, -Är såld på frappuchino med Mocha smak, Waynes gjorde den bra men starbucks gör den bäst! Pappa köpte det i USA och jag vart helt såld! 

Syrran & jag har haft en mysig dag. Har fått med mig en keps, en mössa, en pikétröja, en klänning & tre nya böcker. 
Sträckläste "mina hemligheter" igår, tårarna sprutade även där vid ett par tillfällen. Underbara böcker, måste ta en sväng förbi kusin Jullan och be om att få låna ett par nya, älskar att hon har samma smak på böcker som jag, älskar chicklit! 

Nu är vi påväg hem, tanken är ett pass yoga men vet inte om min trötta kropp orkar med det hehe. 



Kommentera här: