you need to let go and make your own time busy

Idag är en dag där sex timmar känns mer som sextio om jag ska vara ärlig. Sitter på jobbet och jag blir tokig på mig själv, jag är motiverad men det bara rullar inte på som det brukar iallafall. Men dagen är snart slut så tacka fan för det åtminstonde, ska hem och göra ett test på mailen och sen ska jag tvätta, hehe intresserande måndag. I know, right?
 
 
Annars....
 
så bor jag & mitt hjärta i en lägenhet HELT ENSAMMA sen i onsdags och det är så w u n d e r b a r t.
vi har precis haft en hel helg i lägenheten, tom en första sleepover har vi hunnit med. Vi spelade ps3 och kollade på en film som blev min nya favorit, "here comes the boom" - SÅ JÄVLA BRA!!!!
När det gäller lägenheten.. jag har bokstavligen inte ord till att beskriva hur mycket det förändrar allt, jag får lägga kläder var jag vill, laga mat när jag vill, ingen som klagar på mig, jag kan ta en dusch halv fem på morgonen om jag fortfarande är uppe utan att få huvudet avhugget. Dessutom är det inte alls långt till jobbet vilket jag tackar gud för, tar ungefär 12 min att gå men känns snarare som 5. Får slänga upp bilder på den senare!
 
nu ska jag försöka få ett sälj till åtminstonde med tanke på att det är middagstid där hemma i Sverige och ingen verkar vilja svara i telefonen sen ska jag ta mitt pick & pack kl sex och styra stegen hemåt. 

Detta dör jag för att laga igen, det är så jävla gott.
 
 
 

Kommentera här: