jag ler haha jag ler haha mmmm

klockan har inte ens slagit åtta och jag är redan på jobbet, eller ja, har varit i Uppsala på gamla firman sen 06,15 och hälsat på alla mina älskade, fan vad jag inser hur jag saknar dom, att jobba med dom i 8 månader så slutar det som att det är en stor familj, Åhh! 

idag är det annars fint väder och jag är ett stycke ljusare i håret som sagt. har även börjat lyssna på finsk musik, låter astöntigt men låtarna är så jääävla fina & bra. annars är väl en högpunkt att jag ska luncha med spamluder idag och njuta av solen, uhhhh! 

förresten, killarna är i SEMI!!!! GAH, det var så förbannat spännande igår men dom lyckades vinna med 3-0, så fucking bra! 

Well, ingenting makes sense och mina meningar är fucktard. ska njuta av mitt glas vatten och bli lite motiverad. 


bifogar en bild från jobbet häromdagen, haha. ttyl 



1 Anonym:

skriven

Vart jobbar du? :)

Kommentera här: