för sjung en sång för din betong

Det har hänt en del, men viljan att blogga har inte riktigt hänt. men för tillfället sitter jag i bilen med pappa påväg in till jobbet så jag passar väl på, 

Well, kortfattat? 
har varit sjuk snart i över en månad så senaste veckan har jag varit hemma för benen har knappt hålla upp mig när jag står, huvudvärken har suttit i precis som febern, sen har jag haft hostattacker så jag nästan spytt. Well, immunförsvaret är inte på min sida.. Försöker då en tis hos en läkare för att se vad det är för fel, har kommit till gränsen nu för att orka. Jag orkar inte ha det såhär, kan inte riktigt jobba och ta i eller träna fullt ut och det förskönar inte riktigt mitt huvud utan gör allt jävligt jobbigt. 

annars då? har hunnit med -födelsedagsfirande med spamluder, en krogenrunda med Carro, jobb, träningar, städning, tvättning, långa dagar, sena nätter, lite sömn. 

Ja ni vet, ett ganska ordinarie liv och självklart komplicerade saker, just precis. sånt där som fucks you up. Men det är bara att lära sig att leva med det. yoloswagmotherfucker. nä nu förlåt. I'm tired as an horseass, kunde verkligen inte somna inatt fast jag knappt kunde hålla ögonen öppna. 


jo, en sak som har varit bra under alla dagar - min Facebook konvo med Srjdan, ibland skrattar jag så tårarna sprutar och om inte så har jag oftast kramp i magen av skratt. lol. hahahaha

have a nice day.
 xoxo

Kommentera här: