you might be a star in the sky for everyone else, for me you are the moon

Kära Spamluder, mitt lilla hjärtegull, när du läser det här så sitter jag förmodligen på planet ner eller så har jag hunnit landa. Det var helt jävla värdelöst att säga hejdå till dig, för du är den bästa vän jag har i mitt liv. Jag inser nog fortfarande inte hur mycket jag kommer sakna dig varje dag, en liten del har jag förstått såklart, men i själva fallet HUR jävla mycket, går inte ihop än. Jag älskar våra galna konversationer, våra spamsms med cpdryga svar och alla HAHA not.. Ska jag vara ärlig så gråter jag nu för det gör så ont i hjärtat att lämna dig, och du vet att jag är den sista människan på jorden att släppa tårar om det verkligen inte är livsviktigt. Vi har alltid skype och viber hjärtat och jag lovar dig, vi kommer aldrig glida ifrån varandra - kliché i know.
 
Jag älskar dig till månen och tillbaka, jag älskar tiotusentals mms' - tusen gånger om. Du är världens bästa, låt ingen säga någonting annat. 
Vart du än i världen dig vänder, finns jag här vad som än händer.
 
Ps.
*Sector alarm - alltid någon hemma*
 
 

Kommentera här: