it's Always a good time

Jag lever, har landat, hittat min roomie Michell, fått Anton att boka samma hostel som oss. Dom är som två små pitbull hundar och som mina bröder mer eller mindre, skönt som fan. 
efter 40 timmar så landade jag i sängen efter haft en dispyt med någon full jävel, skällt på hostelpersonalen och så somnade jag som en liten ängel. 
internatet är lite cp men har hittat en bra plats att skypa på, i duschen av alla ställen Hahaha. 

Brände annars handen idag när jag skulle locka håret så istället för att locka det så satt jag med handen under vattenkranen i 45 min.. svider som fan så håller i en iskall öl hela tiden hahaha. 

nu är jag på förkrök men är inte ALLS sugen på att festa, mer typ att ligga hemma & kolla på film och äta dodis. 

Annars trivs jag 

men ttyl

PUSS 

Kommentera här: