say the words and I'll be there.

efter att jag låg sjuk hela förra veckan så är det ganska skönt att jobba, redan hunnit blivit torsdag & jag har hunnit en hel del på jobbet. Har en sån sjuk tidspress & ungefär 8 jobb igång samtidigt så hjärnan går på helvarv och kroppen känner av stressen. Är friskare nu än förra veckan men är ändå rätt trött & seg.

Well, har sovit en timme inatt ungefär, så tog en koffeintablett & har druckit 3 koppar kaffe så håller väl igång ett tag. annars sååååå. sitter i bilen påväg till Knivsta för jobb, älskar när vi får jobba med killarna, dagarna blir så mycket bättre. Imorgon är det fredag & jag har hundra saker att planera ang jobb & fritid, ingen aning hur jag ska hinna med allt.

& till råga på det ska jag säga ett stort jävla hejdå vilket känns tungt, men.. ibland är livet jobbigt. PUSS

1 Anonym:

skriven

Det är sjukt jobbigt :( tänker på dig <3

Kommentera här: