it's time My darlings

Från och med idag är jag sjukskriven i två veckor, pga mina förbannade halsmandlar. Ska bli så HIMLA skönt att operera bort dom, håller mina egna tummar på att jag ska bli frisk för första gången på över 3 år utan att behöva gå runt halvsjuk hela tiden. 

Alla har frågat 100 ggr om när jag ska operera mig och jag fortsätter upprepa samma jävla dag & samma jävla tid. Men vissa faller tydligen i glömska. Så det här gjorde min dag & mycket mer därtill, blev så glad så jag höll på börja gråta.  



ja nu ska jag egentligen va på sjukhuset men Mami & jag försov oss så det är bara att wrap things up. as usual - alltid såhär. 

Vill bara säga att ni vet vilka som jag älskar och bryr mig mycket om - Mami har fått mig att tro att jag typ ska dö av det här, så den som lever får se. XX 

1 Anonym:

skriven

Hoppas du överlever, vill ju träffa dig igen <3 när jag kommer till Sverige <3

Kommentera här: