that's how it is, that's how it goes

ÄNTLIGEN HEMMA, satt och skrek i bilen på dessa förbannade jävla tierpare som inte kan köra bil för fem öre, la spydiga kommentarer om människor som gick förbi till mamma så hon skrattade och sjukhuset, hatar tierps sjukhus, så jävla efterblivna så det finns inte. ja, förstår ni? jag är IRRITERAD och jag har inte varit såhär lättirriterad på FOREVER verkligen, men nu retar nästan allting gallfeber på mig, därför har jag bett mina vänner att vi ska prata sen så jag inte får utbrott, haha.. förutom HP & eddis för dom klarar av det, hihi. HP fick ett gott skratt i skolan iallfall, han sa att han aldrig sett mig såhär irriterad, och jag är VERKLIGEN irriterad.

kom dock hem med lite goda nyheter, jag kommer få operera bort halsmandlar. FUCKING FINALLY HURREY THIS IS FREAKIN' FABULOUS AWESOME!!!

yey. behöver fika & sömn. märks tydligt huh?

xx

Kommentera här: