meningslös idioti

0. Vad är klockan nu? 01.15
1. Ditt namn? Antonia
2. Ålder? 19
3. Vart bor du? Uppland
4. Bor tillsammans med? Min familj
5. Husdjur? En katt
6. Färg på ditt hus? Gult
7. När är du född? 1993
8. Klass? Den jag föredrar haha
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013
10. Något jobb? Nfth


DAGENS
11. När gick du upp i morse? alldeles försent
12. När ska du sova? så fort jag kan
13. Duschat idag? Nej, bara gått en timme på dygnet
14. Kramat någon idag? Mamma
15. Pussat någon idag? Neej
16. Vad har du ätit idag? mat
17. Dagens klädsel? mjukisar & en tshirt
18. Dagens smink? Ingenting
19. Dagens sötnos? Crush
20. Dagens roligaste? En kompis kommentar hon lagt åt en kille förut "det är nog någonting fel på din snopp"
(vem FAN säger så? hahaha)

VEM
21. Har du många vänner? Jag har dom jag tycker om!
22. Hur många har du kysst? Ojdu, haha
23. Vem kramade du senast? Förutom mamma så var det crush
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ha, mitt ex
27. Har du pojk-/flickvän? Nej :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? mitt spamluder <3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? bästis/spamluder : Jag älskar dig<3

BÄSTA
31. Film? Svårt... men Top Gun
32. Låt? För tillfället - den där JÄVLA stiftelsen låten som jag egentligen hatar
33. Mat? Köttfärspaj
34. Dryck? Cola eller vatten
35. Färg? svart
37. Stad? Stockholm eller Madrid
38. Land? USA
39. Ämne i skolan? Religion
40. Människa? Bästis/spamluder

SENASTE
41. Personen du tänkte på? mitt spamluder som jag vill trösta.
42. Personen du pussade? Crush
43. Gången du spydde? Oj, inte så längesen
44. Gången du grät? Igår faktiskt!
45. Pizzan du åt? Margerita med pommes
46. Gången du var i Göteborg? Hm, när vi spelade SM.
47. Gången du var i Stockholm? I höstas
49. Gången du var hög? Aldrig

ANTAL
70. Personer du älskar? Ett fåtal sådär
71. Personer du hatar? Jag har lärt mig själv att sluta hata, men finns några människor jag inte är speciellt förtjust i.
72. Pojk-/flickvänner du haft? 1
74. Glassar du ätit på en dag? ja över 8 är mitt rekord.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Reggaefestivalen. Vill på summerburst & P&L
76. Gånger du haft minnesluckor? Finns väl X antal gånger antar jag
77. Gånger du varit hög? Noll om de är relaterat till knark, Sen av lycka och kärlek är det många gånger jag varit hög på.
78. Personer du saknar just nu? Mitt spamluder för jag har inte fått snacka skit sen i lördags, min syster som antagligen kommer bara kvar i Indien föralltid och sen Crush.. Haha
79. Gånger ditt hjärta brustit? Finns flera gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu? aww.. crush tror jag!
81. Ska du träffa imorgon? min fina markan & förhoppningsvis Spamludret
82. Sjöng du senast för? Spamludret
83. Hade du senast en msn-konversation med? Det var år & dar sen förfan
84. Spelade du tvspel med senast? Cimon
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Palla romantik för tillfället, vill ha en festresa för mig & spamludret
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen direkt, men finns ett par nötter som förtjänar det
87. Förtjänar att dö? Ingen faktiskt
88. Är söt? haha crush
89. Vill du sova jämte inatt? åh men vem fan tror ni? GISSA

VAD:
90. Gör dig glad? Markans dampryck på volleybollen och sen mina cpkonversationer med spamludret etc.
91. Gör dig ledsen? Finns mycket men just nu mår jag JÄVLIGT BRA!
92. Vill du helst göra nu? åka utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? alla jävla "måste "
94. Vill du ha nu? Sommar!!
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? en till tatuering
96. Längtar du till? Sommar och utgången IDAG
97. Vad väger du? 52 kg, VAD HÄNDE DÄR!?
98. Ångrar du i ditt liv? Finns alltid något
99. Är det bästa som hänt dig? Ja förtillfället att jag har spamludret som min bästa vän, skulle inte klara min vardag utan henne
100. Hur mycket är klockan? 01.25

1 Marina:

skriven

Hahaha love you baby!!

2 Marina:

skriven

Hahaha love you baby!!

Kommentera här: