spazz

fullt med spazz i taket. wellwell, say good day!

är hemskt dåligt på att blogga. men senaste uppdateringen som jag kan ge ääääär (så oviktig, så ospännande och så delicious)

dragit på mig en fet förkylning igen, så hostar, har frossa, snorar som en jävla gris, mår illa, är yr som ett as och är nertryckt av att kroppen inte samarbetar. väntar på svar på remissen om halsmandlarna från öra/näs/hals på akademiska och så är det med det!

pluggar på så mycket jag kan men det går segt, hatar skolan rent ut sagt!

hittat tillbaka till flera underbara vänner, som Eddis tex! (ett hjärta på det oxå!)

umgås med världens bästa Hanna som jag är SÅ glad över, alltid en stjärna i kanten på henne, wunderbar!

sagt hejdå till Sis som drog till England igår till sin boyfriend, sådär lagom avundsjuk på henne.

haft en feting bra kväll men Hanna och tobbelito och henrico, kinamat och filmkväll på det. LOVE. Dom gick hem alldeles nyss:)

drömmer om att få resa, bara kliar i fingrarna på mig, speciellt när jag ser 'vicky christina barcelona' och 'eat pray and love' får ju ångest av att sitta
och ha sådan inlevelse så man tror att det är en själv som upplever det,
och så tittar man ut så är det kallt, grått
och höst.:(

hösten är wunderbar och jag älskar regnet, favoritvädret rakt igenom(förutom när man ska ta sig någonstans, då är det förjävligt)..

well, ögonlocken håller på att falla ihop så jag ska tassa in och krypa ner bredvid hanna. underbart att få lägga sig!!
tycker inte ni också att det är typ huuur skönt som helst när man är trött så får man klä av sig och lägga sig i sängen.
GOTTA LOVE THE FEELING!

men sleep tight babies, eller godmorgon jag kanske borde säga till er, förutom till mina vänner och alla andra som kommer ligga bakis!!

love u all. xoxo

Kommentera här: