you wrote to me that you want to sleep with me, just hold me close - that made my heart go boom boom boom

Hej alla glada, fina och underbara!!

Dom två senaste dagarna har jag jobbat på som ett as, dygnat i 40 timmar har jag även gjort och sedan klivit upp och jobbat ett morgonpass. Idag trodde jag att jag skulle dö, leka med grapparna och sedan sova alldeles alldeles för lite när man är igång och dygnar och ska upp och jobba, är då inte bra.
Men man lever bara en gång som sagt!!
 
Ikväll efter jobbat hade vi besök hemma av syrran och hennes kompis Mr. K som jag kallar honom, vi grillade och åt jordgubbstårta som mamma hade gjort, jag trodde jag skulle dö av den goda smakupplevelsen, wowaaa. Well, sen dess har jag ätit ännu mer, pratat med mamma och andas mycket frisk luft för att förfriska uttrycket. ;)
 
Nu är det dags att dejta kudden och ta en redig JÄVLA sovmorgon, jag får sova - WOHO!! utan att någon av grapparna skickar sms och frågar om vi ska hänga, skönt på ett sätt men jag saknar dom, haha.. Vilket betyder att jag har umgåtts alldeles för mycket med dom. Jag saknar en dryg sami, en dampig tobbe, en hålligång sebb, en blyg henrico men mest av allt saknar jag skrattiga evvsing. Well.
 
Time to die in bed. love you all.
 
 
1 Frankie:

skriven

Love! Miss u too sweetie <3

Kommentera här: