tidsfördriv i skolan

1. Tre namn jag lyssnar till:

antonia, hjärtat och you bitch

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

att jag aldrig kan sluta dryga på mina älskade vänner & att jag är rapp i käften

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

att jag har blivit så slapp

4. Detta är jag rädd för:

Mörker

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Bästa kompisar, skratt och mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Hata mer än älska, bära tajta jeans och äta fisk

7. Detta tycker jag om att göra:

umgås med dom jag älskar, träna och äta dodis!!

8. Detta vill jag göra just nu:

Dricka vin och dansa loss

9. Bästa känslan:

När jag får skratta utan ett slut

10. Värsta känslan:

En klump i magen blandat med 100000 olika känslor

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

ÄRLIGHET (ha ha), tulig och världens gosigaste

12. Är jag kär just nu?

Yesbox!!

13. Jag vill gifta mig…

Senare i livet isåfall - skulle va ballt och fetaste bröllopet

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Resa, LEVA LIVET och vara galen

15. Min käraste ägodel:

Min kropp, haha

16. Något jag vill ha i present:

pengar och en resa

17. Detta har jag på mig just nu:

strumpisar, kofta och keps (love THA stile)

18. Favoritkläder:

Mjukisar och klänningar

19. Favoritdjur:

Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Techno och dubstep

21. Favoritlåtar just nu:

Afroman – Because I Got High Javi Mula – Sexy Lady Fun. – We Are Young - feat. Janelle Monáe

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Idrott och Samhäll är bland det bästa (mackan<3<3) och sämsta är väl typ historia

23. Stjärntecken:

Skytte

24. En bok jag älskar:

Bridget Jones dagbok

25. En film jag älskar:

Skorpionens förbannelse

26. Tv-program jag gillar:

Gossipgirl!

27. Favoritdoft:

Ralph Lauren

28. Detta äter jag gärna:

Godis och kycklingsallad

29. Dricker helst:

Vatten

30. Favoritgodis:

Lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

USA!!

32. Färg på mina ögon:

Grön/blåa

33. Min längd:

163 cm

34. Jag tror på:

spöken

35. Jag spelar:

cube crash på facebook

36. Person jag beundrar:

Min mormor

37. Så här bor jag:

I ett gult hus i tierp

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

många

39. Det här tänder mig:

Tändare ( ha ha ha )

40. Det här gör mig avtänd:

killar med floskmage

41. Favoritfärg:

svart

42. Favoritcitat:

'framgång är ett val' 'MI VIDA LOCA'

43. En hemlighet jag vet:

en hemlighet är väl trots allt en hemlighet?

44. Bästa present jag fått:

Resan i höstas

45. Senast köpta skiva:

Hjälp,det var alltför länge sedan

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Min rumpa antar jag..

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Mina tuttar haha

48. Udda förmåga/egenskap:

jag kan vicka läpparna på ett konstigt sätt och tungan

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En sexy tiger

50. Vad lyssnar du på just nu?

Vengaboys – Boom, Boom, Boom, Boom!! - Airplay

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Gått i skolan, hänga med vänner och parta lite

52. Var är dina föräldrar födda?

Uppsala och Koupio (Finland)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

vet inte, adobe kanske

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Dragon Palace

55. När badade du i en pool senast?

det var väl där i januari

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, ett antal

57. Hur många barn vill du ha?

ett tvillingpar och sen någon till knatte

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dansband men ändå duger det ibland

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

moderaterna

60. Vad har du för TV-kanaler?

Några stycken dåårå

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, många gånger

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Har inte hoppat, men vill!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

USA

66. Har du en egen trädgård?

Nej men mamma och pappa har

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

typ simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Ja

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

REC

71. Favoritpizza?

Margerita

72. Chips eller popcorn?

beroende på vad man är sugen på.

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Rött, hett!!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

HAHA nej!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Kebab med Elha

78. Favoritchoklad?

Marabou

79. När röstade du senast?

ja om det gäller idol så var det väl två år sen sist

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

oj oj , när jag var liten

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Ja

82. Är du bra på matlagning?

Ja !!

83. Klarar du att tanka själv?

Ja, simon tha man lärde mig ;)

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

-

87. Vad var det senaste du handlade?

En ostfralla och så petade jag ur osten

88. Har du kräkts offentligt?

Ja, som liten…

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

båda två tror jag jag svara på den frågan… Penga mun

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Ja absolut!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Morfar

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Haha ja, var en lite fjunis!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

den är jävligt bra mer kan jag inte avslöja..

96. Vad har du i din väska?

Cigg, näsdukar, pengar, pass,

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

har vatten på ögonen och äter godis

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag har fina vänner som simon tha man och albina!

99. Var hittade du den här listan?

på min gamla blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Alla som har tråkigt (:

Kommentera här: