ibland älskar jag min boxningssäck

jag hatar att vara i en situation jag inte kan göra någonting för att påverka. utan bara se hur allting händer och glider förbi. som att vara totalt hjälplös. och även inte kunna be om hjälp för att det inte finns någon som förstår, som verkligen verkligen förstår. för det är för komplicerat. nästan för komplicerat för mig själv. det är så typical me att det ens blir så. för ibland vet jag att jag inte ska göra saker som jag gör, fast jag gör dom ändå för det är vad som känns rätt, även fast jag vet att det kommer konsekvenser som kommer drabba mig och inte dom runtomkring. att på något sätt så gör jag det fucked up för mig själv. med andra ord så är jag duktig på att sätta mig själv i dåliga situationer.

från och med imorgon, då februari startar så ska jag göra en ordentlig nystart, gällande allt. Komma ur mina dåliga vanor och mönster, ge mig fan på saker och inte ge upp trots att det är trögt. Jag ska göra det jag känner för, följa mitt hjärta och leva mitt liv. jag bestämde mig att jag ska leva som en rövare i år och vara en vildkatta och det är någonting som ska gå i lås och bom. Jag ska se till att uppskatta saker ännu mer och leva dag för dag. Jag ska se till att vara lycklig 24/7 och mota bort allt det som ger mig dålig energi. Jag ska sätta upp mål och nå dom, banne mig! Jag ska göra goda gärningar varje dag och hjälpa folk så jag själv mår bra. Men viktigast av allt, så ska jag ska vara den jag verkligen är och visa hur sjuk och störd jag kan vara, svära ännu jävla mer och inte låta någon stoppa mig. Jag är jag och hellyeah, you gonna love me, and if you don't - get the hell out of here ;)

I guess i just got lost
Bein' someone else
I tried to kill the pain
Nothin ever helped
I left myself behind
Somewhere along the way
Hopin to come back around
To find myself someday

a*

Kommentera här: