oops we did it, we did it again

hemresan igår va otroligt lång, och jag hade förmodligen inte stått ut utan markan och ellis. sjuka kisspauser, gamla låtar, störda skämt, musiken överhuvudtaget, herrejävlar vad jag skrattade igår, hela helgen överhuvudtaget. fina minnen i bagaget har jag fått. I LOVE U.                                                                                                                                                                                                                  om två timmar ska jag befinna mig i hallen för träning, dit ska jag anlända utan migrän, med en mätt mage och utan en orosklump i magen att jag inte klarar historiaprovet på onsdag. så skolböcker, alvedon och mat står på schemat nu. XOXO 
1 Marina:

skriven

love you girl!

Kommentera här: