world behind my wall

händelserik vecka va?

- spelat träningsmatch mot boysen
- tränat
- tagit ut mitt åbäke (för er som inte förstår -jag har tagit ut min sabla räls dvs. TANDSTÄLLNING)
- shoppat
- vart hos tandläkaren 2 dagar i rad
- klippt snelugg
- skrattat sönder med t.
- lekt med älskling
- sett ungdomsnätverkets film (grymt bra och intressant, jag vill hjälpa till!)
- tittat på "välkommen åter" och skrattat sönder
- suttit på akuten med älskling i hela två jävla timmar
- tagit upp kontakten med någon jag älskar och står i skuld till, min lilla pingla.


mer än halva veckan har gått nu och jag känner mig helt utpumpad på energi.. Jag borde vara lycklig och spritta av energi, men på något vis känner jag mig helt sänkt. Ligger efter med lite uppgifter i skolan och känner mig sådär typ halvkass. det är seriestart i helgen och jag gruvar mig för chansen att få spela och om jag får spela, hur ska det då gå? Jag har gått vänsterspiker så länge jag kan minnas och nu är jag omskolad till höger (där jag borde gå egentligen), allt är just nu helt upp och nervänt på träningarna för mig. Stegen blir inte rätt, armarna svingas fel, bollarna går i nät, känner mig som en total nybörjare just nu.. det här känslan inför seriestarten, är inte okej.
1 Mia:

skriven

det kommer gå så bra så ska du se.. du får ge det lite tid bara :) kommer och hejjar på er på söndag :)

2 lisa:

skriven

Kan du inte visa i bloggen vad du shoppat? skulle vara jättekul! =)

Kommentera här: