put a smile on and everything will be okay. I put a smile on and everything is still the same.

sitter kvar i skolan, slutade för drygt två timmar sen. men har inte hittat orken till att gå hem än, istället har jag varit lite duktig och gjort klart en datauppgift och sen lite facebook på det skadar väl inte? Anton kom ut en stund och gjorde mig sällis, fick mig några goda skratt.

Skrev en lista på vad jag behöver göra, dvs. skolsaker och det är en hel del, bara jag som inte riktigt har dragit tummen ur röven och fixat allt. Jag känner ju mig själv, sätter jag mig ner en timme så är allt färdigt sen, det handlar bara om att komma igång.

funderar på att skippa träningen ikväll, har noll motivation - sanningen är väl att jag är helt urladdad och att min kropp går på sparlåga just nu. antagligen känner jag pressen, från mig själv. att prestera det bästa jag kan, jag vill vara duktig, peppa, kanske leda laget och få beröm. Jag vet att jag kan, riktigt bra, men just nu är det någonting som inte finns där, någonting som saknas. Vad det nu är, vet jag inte riktigt än..

balen i nian, men "biff" anton..
1 Mia:

skriven

sånna dagar har man, ibland håller dagarna i länge och ibland går det över fort.. men du kommer tillbaka :) med motivationen på topp o ett alltid lika glatt humör :)



jo jag förstår att du vill det ;) närå men jag saknar ju er pluttar, men jag saknar inte volleybollen än..

2 Marina:

skriven

förstår hur du känner dig. men du behöver absolut inte känna dig pressad till nånting. för jag vet att du är den grymmaste felice man kan ha på träningarna, och på plan :)♥

3 mia:

skriven

jo det är inte det enklaste att puzzla ihop ett privatliv med träningen.. men "det är i motvind en drake stiger" :)



haha ja ni får nog vänta ett tag men jag kommer o kollar till er :)

4 mia:

skriven

jo det är inte det enklaste att puzzla ihop ett privatliv med träningen.. men "det är i motvind en drake stiger" :)



haha ja ni får nog vänta ett tag men jag kommer o kollar till er :)

Kommentera här: