do you remember when you thought i looked gorgeous? when I was the one and only for you?

har varit på kasst humör hela morgonen och halva eftermiddagen, men på något sätt blev det bättre och jag kände mig piggare och gladare och kände att den här dagen skulle kunna sluta mer än helt okej. Men nu är jag tillbaka på ruta ett, jag är otroligt less men inte nog med det är jag jävligt förbannad. det här är SISTA gången någon jävlas med mig, jag har min gräns och jag är förlåtande, men nu. nu jäklar. Jag tror ingen har sett mig förbannad på riktigt, då jag verkligen släppt ut allting och helvetet har brakat lös, det är ingen vidare syn och det är ingenting jag delar med mig, men nu är det väldigt nära, gränsen har överskridits och snart brister det, sånt här tolererar jag inte..

DON'T MESS WITH ME.


nu är det dags för träning, såhär laddar jag upp, med feta baslådan såklart:
LMFAO – I Am Not A Whore
Hammerfall – Last Man Standing
Royal Republic – Tommy-Gun
Captain Jack – Captain Jack - Short Mix

Kommentera här: