adams hallondase..

Sitter här och nöter in samhällsläxan.. Ska göra ett försök på fysiken och matten senare, lär få i mig lite middag oxå. Får se om det blir något av med banka boll idag, skulle behövas men skolan går före (suurt)..
Dagen är ff en blanddag, det här med att inte vara nära människor gäller fortfarande, dom går mig på nerverna idag.. Men trots lockade grabbarna i klassen fram några skratt, bäst var nog när adam pratade som en tjej (oj så jag skratta!) åh, får inte glömma att tacka max hamburgare för colan :)



1 ccc:

skriven

men jaaa, man kan ju nästan tro att vi var med i top model istället för ehmm... volleybollturnering ;) ha ha ...

2 natta:

skriven

sötnos!! <3

3 Markan:

skriven

hahaha jaaa! inte meningen de elle (a) sweetie det där kan man nästan inte kalla träning? guuuud! men nya tag efter påsken va. du & jag ska döda lite bollar då tikker jag :)<3

Kommentera här: