blandad dag

Humöret mitt är inte med idag, alla bara klagar på mig, känner inte för att vara nära människor idag.. Hoppas att få banka lite boll ikväll, har lite aggressioner som vill ut, hehe. Men trots allt att det inte känns som en bra dag, så är jag glad över att vi ska åka på SM!!!





max hamburgare är rolig.

1 mia:

skriven

haha känns som om datorn skulle kunna vara lite roligare än kudden.. även om kudden nog är skönare än datorn :D

2 mia:

skriven

Ja man skulle haft en blandning där helt enkelt :) är nog bäst att man letar upp en kille ändå :D är du laddad för sm nu? :)

3 Simon Olsen:

skriven

okej, jag skriver väl det då! :> <3

4 felicebästavän<3:

skriven

har oxå haft det piss idag... :/

Men som svar på din fråga så får du säkert hänka med, ska höra med min grandma idag ;) puss<33



p.s. längtar till SM jag med ;D

5 mia:

skriven

haha ja bäst att kolla vad man skriver ibland :P



nej är ju ett tag kvar så ni kan ju vänta med att tagga till ordentligt :) haha så vi får följa med? trodde vi skulle få sparken från sist. men faktiskt kan nog bli riktigt kul och nu har ni ju något att träna för :)

Kommentera här: