hemma

Tbx efter en grymt rolig helg i Gbg! Jag är asstolt över laget, 3a, skitbra! Jag kommer sakna allt sällskap därnerifrån, speciellt vissa. (: Helgens bästa är : "åkte du tåg hit?" (jag har ju räls i käften), hahah! gud vad jag och marina skrattade, Niclas är rolig han :) Biler kommer senare. (:

Idag har jag bara sovit som en stock, vi kom hem skitsent så det blev ingen skola för mig. Jag vaknade kvart över två, haha! Men ikväll är det träning som gäller! (y)

Nu ska jag käka och kolla på film (:

xx
 antoniafelice
   -alltid liika klantig & idiotisk.

1 Urr:

skriven

Saknade dej i måndags kan jag säga dej <3 Men jag lovar att jag kommer imorron ;) Vill ju inte missa slöjden med våran favoritlärare xD <3

2 Urr:

skriven

Du kan ta det lugnt Fillan... Jag tänker inte sluta skriva men jag tänker ta det lugnt med dom där jävla dikterna jag jämt skriver eftersom det är det jag har fått pikar för <3

3 Urr:

skriven

Haha ja precis :P Det är bra att nån tycker om min blogg iallefall :P <3

4 TorrHumor:

skriven

Tjena snygging! Sugen på lite annorlunda humor?



Besök Sveriges nya humorsajt!



www.torrhumor.com

5 Anonym:

skriven

ha en bra dag! ;D

6 Ingrid:

skriven

fin blogg :D!

7 Carita:

skriven

Svar: aw hjärtat, tack så jättemycket! :* det värmer <3

klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera, förresten. ^^,

och hihi, vad såg du på för film om man får fråga? :] Puss!

Kommentera här: