Come on!

Ska göra en rättelse sen förra inlägget, hade skrivit 2008, haha! Men jag skyller på att klockan bara var vid halv sju och jag var nyvaken..

Men förövrigt, hur har det varit?

Ja,vad säger man, två dagar i skolan förra veckan, härligt att få rutin på allt och få träffa alla igen..
Lördag morgon/förmiddag gick åt att spela fotbollsmatch i andersberg, direkt efter det var det fotbollsträning. .
Lördag kväll gick åt till damernas volleybollmatch, fick inte spela, men kristin fick.
Söndag vaknade jag av att pappa dammsög(verkligen sånt man hatar att vakna av, haha), dammatch, volleyboll var det igen, klockan 5. FIck spela hela och det var jättejättekul, var så himla glad...
Men...
Nu är det återigen måndag & skoldag.. Har redan fått massa läxor och prov, dags att ta till pluggandet nu.. (Inte konstigt att man blir skoltrött..) 

Men nu ska jag lägga mig och kolla på film, sen ska jag äta ngt gott, sen drar jag till hallen och tränar volleyboll. (:

Lycka till nere i falköping, Kristin och Marina! Jag håller tummarna! (:

xx
 antoniafelice , - ps. känner ni aldrig någongång att ni är riktigtriktigt glad? Du piggade upp min dag idag! <3
1 caroline:

skriven

hörru, snygg blogg sötnos :D

Kommentera här: