the final countdown

nyss hemkommen från skolan, såå skönt. Dagen; spec. idrott 60 min, lång håltimme, idrott 80 min sen lunch och svenska. Hur tror dom att jag ska orka tänka på svenskan?! Dessutom var lunchen äcklig så inte fick man i sig mycket inte.. Så i stort sett är jag nu halvdöd efter dagen, det jobbiga är att den inte är slut än. Ikväll väntar en 3 h träning, fys i 1 h & boll 2 h, efter det kommer jag vara stendöd. Glömde nämna att på håltimmen gick jag och handlade bananer, haha. Och så har vi fått nytt schema och det suger! Så det är jag irriterad över. Och för att skriva ännu drygare och precisera vad jag har gjort idag, haha. -pratat i telefon och vad jag skrattade! Och det gör jag än. Men det fick mig på bättre, mycket mycket bättre humör. 

Nu ska jag fika och kolla på film förmodligen blir det en tupplur oxå.



mitt hjärta kan bli ditt.

Kommentera här: