I really can't make it.

trött i benen, frusen & på "ingenting" humör (känner absolut ingenting).

Ligger ner här i sängen och skriver, börja bli lite trött. Dagen i fråga då. Jag vaknade vid kvart i tio, och låg och drog mig till tio.. Gick och käka frulle med mami&papi, mamma sa att jag hade somnat med alla kläder på och smink & att hon hade kommit in vid tre och bäddat om mig, gulliga hon! Iaf, vid 12 åkte jag & papi ner till beachplanerna, vi grävde toch satt upp nät, så vi kan spela (: Efter allt slit så spelade vi, jag klev av pga av foten, jävla skit, fotboll ger mig bara skador, suck!* Menmen, hillis kom ner och tittade så vi tog hans bil och åkte och handlade mjukglass, mums! Jag lekte dessutom lite med saga & max, var lite "lekmamma", hihi! Vid tre tog jag mig hem, tog en lång och skön dusch, såg att jag hade bränt mig lite på armarna (suck*).
 Precis när jag klivit ur duschen ringer pappa och säger: "vi får gäster om typ en timme"
jag: "jaha, vilka då?"
papi: "Mattias & hans flickvän, sen Helen & barnen"
jag: "och när bestämdes det? "
papi: "men nyss, sluta gnälla nu, dom kmr om en timme"
och då är inte ens han hemma, det betydde att jag skulle ta bort lite saker, dammsuga lite, hjälpa och ta ner utemöblerna, göra sallad & fixa mig.. Okej, jag är tjej, jag kan göra flera saker samtidigt, men absolut inte så där mkt & på så lite tid. Jag kan säga att jag hann med att ta bort saker, ta ner utemöblerna och nästan fixa till mig själv. Menmen, dom dök upp, jag lekte lite med barnen medan "dom stora" fixade maten.. Supergött med grillat, åt mig proppmätt. Eve Stenmark kom även förbi. :) Vid åtta kollade jag och barnen på robinson, men sen åkte dom hem och jag och sötan cyklade till konsum och handlade lite godis, vi hann precis (vi har alltid tur när det gäller godis!) Precis utanför mig mötte vi Isac och Jocke, dom skulle till benny's, jag fick dom att stå prata med mig i en och en halvtimme. Vad vi pratade, allt mellan himmel och jord, som man säger.. Gabbe kom ut precis när dom skulle åka, så han fick skjus, jag hänkade, vi tog en tur till benny's där vi släppte av gabbe & där inhandlade grabbarna läsk & chips. På hemvägen tog vi det riktigt lugnt, vi snackade ännu mer, och sen svängde jag in och dom åkte vidare ut till Isac. Väl hemma så hade LM & hans vänner ramlat in, så nu sitter alla dom i vardagsrummet och hinkar öl, haha! Medan jag ligger här nere, dricker läsk & käkar mig fet på godis, mums!

Nej, nu ska jag ta mig samman, tvätta av mig sminket, borsta tänderna och sen ska jag försöka sussa, ska ju kanske hänga med grabbarna och elha imorgon, om hon som sagt.. orkar..



Mina favoritpojkar & jag..

godnatt

xx
 afa - jag försöker verkligen, klaga inte. ge mig en chans.

Kommentera här: